SME

MARKETING MENU 2021: Make native and podcast great again

Ktorým smerom sa uberá marketing?

Svet marketingu sa opäť mení a je naozaj náročné držať s ním krok. Pre najlepšie výsledky je však potrebné sledovať najnovšie trendy, medzi ktoré jednoznačne patria natívne články a podcasty.

Natívna reklama je win-win. Redakcie totiž potrebujú zarábať a čitatelia uprednostňujú personalizovaný autorský obsah. Najväčšie víťazstvo si však odnáša samotná značka – reklamu, ktorá funguje.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nový vietor prinieslo aj nové médium. Podcasty úplne uchvátili časť ľudí a ďalšiu časť ešte len uchvátia. Vo vzduchu však visí otázka, ako vytvoriť v silnej konkurencii podcast, aký tu ešte nebol.

SkryťVypnúť reklamu

Učte sa od tých najlepších! Na SME konferencii MARKETING MENU 2021 uvítame expertov na natív, ako aj tvorcov najúspešnejších podcastov na Slovensku. Konferencia prináša exkluzívnu možnosť diskutovať s odborníkmi o budúcnosti trhu a pripraviť sa na všetky jeho úskalia.

Pozrite si celý program konferencie MARKETING MENU 2021

Témy, o ktorých budeme diskutovať :

  • Ktorým smerom sa uberá marketing? Ako ho zmenila pandémia a ktoré zmeny budú trvalé?
  • Mala by mať reklama nejaké etické ohraničenie? Čo je v marketingu zakázané a naopak, ako môže reklama zmeniť spoločenskú diskusiu k lepšiemu?
  • Je inzercia v novinách prežitok? Ako napísať natívny článok, ktorý zaujme čitateľa, redakciu aj klienta?
  • Natívna reklama v zahraničí. Aké sú trendy a čo môžeme očakávať na Slovenku?
  • Všade samé podcasty. Kto by mal mať vlastný podcast a aké sú jeho výhody?
  • Ekologické témy budú v najbližších rokoch jednoznačne dominovať v každom smere. Ako diskutovať o udržateľnosti so širokou verejnosťou? A ako odhaliť greenwashing?

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME konferencie

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie ekonomické

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 039
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 641
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 902
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 693
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 804
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 194
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 155
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Sledujte konferenciu ESET Security Days už 9.4. 2025


SME Konferencie

XXI. zo série diskusií o Zelenej vízii pre Slovensko organizované Slovenskou klimatickou iniciatívou v spolupráci so SME Konferencie a s podporou Nadácie Friedrich-Ebert-Stiftung.


SME Konferencie

XX. zo série diskusií o Zelenej vízii pre Slovensko: Podujatie organizované Slovenskou klimatickou iniciatívou v spolupráci so SME konferencie a s podporou Nadácie Friedrich-Ebert-Stiftung, zastúpenie v Slovenskej republike.


SME Konferencie

Zachránia nás tepelné čerpadlá?


SME Konferencie 3
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 222
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 298
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 247
  4. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 996
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 894
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 826
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 033
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 587
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu