SME

Aká budúcnosť náš čaká: stratégie najúspešnejších

Save the Date: MARKETING MENU 2022

Nové formáty a online nástroje neustále pretvárajú svet marketingu, naďalej však platí, že značky sa usilujú predovšetkým o relevantný zásah a efektívne oslovenie cieľových skupín. Viac ako kedykoľvek predtým zároveň zákazníci očakávajú angažovanosť a sú senzitívni na vyjadrenie svetonázoru.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nový ročník SME konferencie MARKETING MENU 2022 sa 1. júna zameria na viacero tematických oblastí a v jednotlivých blokoch budeme prostredníctvom inšpiratívnych vystúpení domácich a zahraničných spíkrov hovoriť o najaktuálnejších trendoch v odvetví.

SkryťVypnúť reklamu

Reč bude o úspešných marketingových stratégiách a kampaniach, podcastoch, natívnej reklame, influencer marketingu, sociálnych sieťach, automatizácii, content marketingu či virtuálnej realite.

Program doplnia dve panelové diskusie. Skvelou novinkou je, že na podujatí pripravujemeprogram v dvoch paralelných sálach, celkovo tak prinesieme ešte viac zaujímavého obsahu. Príďte sa inšpirovať od najlepších.

Témy, o ktorých budeme diskutovať na konferencii MARKETING MENU 2022:

  • ako nevyhadzovať peniaze na neúčinnú reklamu
  • globálne trendy v podcastoch, monetizácia, promo a využitie v marketingovej komunikácii
  • atribúty úspešných kampaní pre verejný sektor
  • čo prináša novodobý influencer marketing a ako známe osobnosti najlepšie využiť pre svoju značku
  • alternatívna realita alebo ako sa pripraviť na metaverse
  • native formáty v reklame a PR
  • aktuálne stratégie globálnych značiek, lokalizácia brandu na slovenskom trhu
  • prečo a ako do marketingového mixu začleniť TikTok
  • umelá inteligencia, chat boty, virtuálna realita a čo ďalšie prináša budúcnosť marketingu
  • budúcnosť spolupráce publisherov a značiek – ako efektívne zasiahnuť publikum

Autor: SME konferencie

Sociálne siete

Súvisiace témy: Virtuálna realita
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie ekonomické

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 8 650
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 798
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 106
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 5 017
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 227
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 695
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 617
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 111
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Sledujte konferenciu ESET Security Days už 9.4. 2025


SME Konferencie

XXI. zo série diskusií o Zelenej vízii pre Slovensko organizované Slovenskou klimatickou iniciatívou v spolupráci so SME Konferencie a s podporou Nadácie Friedrich-Ebert-Stiftung.


SME Konferencie

XX. zo série diskusií o Zelenej vízii pre Slovensko: Podujatie organizované Slovenskou klimatickou iniciatívou v spolupráci so SME konferencie a s podporou Nadácie Friedrich-Ebert-Stiftung, zastúpenie v Slovenskej republike.


SME Konferencie

Zachránia nás tepelné čerpadlá?


SME Konferencie 3
  1. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  2. Lukáš Čelinák: Fico pochoval slovenského tigra, chradne a vydáva sa na grécku cestu
  3. Martin Ondráš: Konečne lacné potraviny !
  4. Tadeáš Ďurica: Sprievodca "slovenskou sociálnou demokraciou"
  5. Michal Pavlík: Chaos okolo 2 % z dane skončil: Víťazstvom zdravého rozumu
  6. Milan Dubec: Buďte Obozretní: Čo Skrýva Spoločnosť, ktorá Vám Volá s Ponukou Kryptoinvestícií?
  7. INESS: Blockchain v zdravotníctve
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 201
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 13 500
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 195
  4. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 8 945
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 827
  6. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 6 890
  7. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 5 743
  8. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 5 673
  1. Tupou Ceruzou: Pandemická
  2. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  3. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  4. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  5. Tupou Ceruzou: Krížovka
  6. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť?
  7. Roman Kebísek: Láska mladej Timravy k dvom bratom
  8. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
SkryťZatvoriť reklamu