SME
Utorok, 5. júl, 2022 | Meniny má Cyril, Metod

Ako na efektívny marketing? Inšpirujte sa na konferencii Marketing Menu

Podujatie s programom v dvoch sálach sa koná 1. júna

Stretnutie marketérov, ľudí z komunikačnej brandže, reklamy, PR a médií sa blíži. Na konferencii Marketing Menu 2022 bude reč o aktuálnych témach, trendoch a stratégiách úspešných aktérov v odvetví. Bohatý program sme po vlaňajšej pozitívnej odozve rozšírili a tentoraz bude prebiehať paralelne až v dvoch sálach. Podujatie hostí v stredu 1. júna AC Hotel Bratislava Old Town na Vysokej ulici.

Trendy v podcastoch a influencer marketingu

V prvej miestnosti (ROOM #1) otvorí program spíker z ďalekej Austrálie James Cridland, ktorý sa dekády pohybuje v audio priemysle a bol konzultantom mnohých úspešných rozhlasových staníc či podcastov. O tejto téme ako rádiový futurológ prednáša po celom a o tom, ako z podcastov urobiť efektívny Word of Mouth marketingový nástroj bude hovoriť aj na konferencii Marketing Menu.

Súčasťou bloku zameraného na audio bude aj exkluzívny prieskum o používateľskom správaní Slovákov pri počúvaní podcastov, ktorý si pripravil pre účastníkov podujatia Rastislav Kočan z agentúry Go4insight. Vystúpi aj česká hostka Hana Němečková, ktorá má v Seznam Zprávach na starosti rozvoj podcastov. Viac povie o tom, ako redakcia za posledné dva roky výrazne rozšírila obsahovú ponuku aj možnosti monetizácie.

Pozrite si celý program konferencie Marketing Menu 2022

V tematickom bloku o Influencer marketingu sa ako prvý ujme slova skúsený marketingový odborník Rosťa Starý , ktorý začleňoval známe osobnosti do kampaní značiek ako Zoot, Playstation, Milka, Microsoft, Nvidia, Oriflame, Kia či Baileys a v Bratislave odprezentuje, kam sa trendy v influencer marketingu uberajú. Nadviažu naňho Anita Murinčáková a Veronika Belušková z agentúry Divino, ktoré budú hovoriť o praktickej stránke efektívnej spolupráce s influencermi, ich výbere, manažovaní a dosahovaní cieľov.

Priamo z prostredia influencerov prijala pozvanie Miroslava Dobiš Michalková, autorka úspešného blogu Fashion spy, ktorá výrazne boduje na sociálnych sieťach.

O budovaní značky a efektivite kampaní

V strategickej časti bude najprv uznávaný odborník Pavol Minár hovoriť o budovaní značky v „neznačkových“ kategóriách. Projekty, ktoré strategicky viedol, získali viac ako 20 cien za efektivitu marketingovej komunikácie (EFFIE) za signifikantný nárast predaja, respektíve iných dôležitých parametrov.

Jiří Boudal vo svojom príspevku zodpovie pálčivú otázku, prečo klesá efektivita kampaní. Jeho spoločnosť Behavio Labs dokáže aj vďaka výskumu na pomedzí psychológie, sociológie a behaviorálnej ekonómie predikovať úspešnosť reklám a na základe odporúčaní násobné zvýšiť efektivitu kampane.

Ďalšou zahraničnou spíkerkou bude Lisa Hogg, ktorá riadi brand a marketing v medzinárodnej spoločosti TIER Mobility. Tá aj na Slovensku pred časom expandovala so svojimi e-kolobežkami. V príspevku sa zameria na to, ako značku odlíšiť v náročnej konkurencii a ako pri tom pomáha konzistentný storytelling.

Program v ROOM #1 uzavrie diskusia zástupcov z mediálnej brandže, v ktorej sa budeme venovať efektivite kampaní v printových a online médiách. Ako bude v ďalších rokoch vyzerať spolupráca periodík a webov so značkami, ktorých dopyt po efektívnej komunikácii k spotrebiteľom neutícha? Ako sa zmenia noviny, časopisy a online z hľadiska inzertných možností a zásahu cieľových skupín a čo ponúknu v konkurencii ostatných mediatypov či nadnárodných gigantov?

Diskutovať budú riaditeľ vydavateľstva Petit Press Alexej Fulmek (Denník SME), riaditeľ vydavateľstva N Press Lukáš Fila (Denník N), zakladateľ portálu Refresher.sk Gábor Boros, marketingová odborníčka Dáša Juríková, ktorá riadi značku Slovenskej sporiteľne, a Jan Havelka, CEO skupiny GroupM zastrešujúcej viacero mediálnych agentúr.

Ako na TikTok či umelú inteligenciu

V ROOM #2 program otvorí blok o sociálnych sieťach. Tony Dúbravec zhrnie 5 výziev Facebooku v roku 2022 a pripomenie, prečo táto sieť neumiera a čo prinesie metaverse.

V ďalšej časti sa budeme špeciálnej venovať rastúcej sieti TikTok, ktorá si získala najmä mladých a aj značkám otvára možnosti na efektívnu komunikáciu. Ako na ňu, priblíži Vít Janda zo spoločnosti TikTokuj.cz. O svoje praktické skúsenosti sa podelí Denisa Vyšňovská , bývalá modelka a Miss Universe Slovensko, ktorá má dnes na platforme vyše 200-tisíc sledovateľov a patrí tak k najúspešnejším influencerom v česko-slovenskom teritóriu.

Diskusia v tejto sále sa zameria na budúcnosť slovenskej reklamy, ako aj na efektívny model spolupráce agentúra – klient. O téme budú hovoriť domáci lídri odvetvia – Martin Woska z TRIADu, Peter Kontra z Wiktor Leo Burnett, Daniel Abrahám z EFFE Bratislava, Peter Šurín z Elite/Monday Lovers a Tina Bineva z Respect APP.

V bloku o využití umelej inteligencie a virtuálnej reality začnePatrik Serbin zo spoločnosti bot.media, ktorá vyvinula vlastnú platformu na tvorbu automatizovanej komunikácie s asistovanou umelou inteligenciou. Aktuálne uvádza na trh unikátny nástroj na tvorbu interaktívneho AI videa – scena.ai.

Martin Krupa z agentúry ui42 bude hovoriť o tom, ako zvýšiť výkonnosť e-shopu pomocou umelej inteligencie. Podelí sa aj o výsledky experimentov z ostrej prevádzky a ich dosah na UX a marketing.

Priestor na inovácie ponúka popri virtuálnej aj rozšírená realita. V oboch je „doma“ Róbert Potoma z agentúry Promiseo, ktorý priblíži čo tento segment čaká v budúcnosti z pohľadu využitia v marketingu.

Ako sa tvorí kvalitný obsah

Záverečný blok zameraný na Content Marketing & Native otvorí Andrej Greguš zo startupu nettle AI, ktorý sa špecializuje na pokročilé technológie konverzačnej umelej inteligencie. Vďaka rozpoznaniu prirodzeného jazyka stavia konverzačné riešenia s cieľom zvýšiť zákaznícku skúsenosť a zlepšiť obchodné výsledky.

Do Bratislavy zavíta aj Ondřej Sitta, šéf Seznam Brand Studio, ktoré ako prvé v Česko – Slovensku získalo prestížne ocenenie „Štúdio roka“ v rámci Native Advertising AWARDS. Na príkladoch bude ilustrovať, ako kvalitný obsah tvorený primárne pre ľudí pomáha firmám s plnením marketingových cieľov.

Mário Šmýkal zo SME Creative priblíži úspešné klientske kampane v online médiu, využívajúce natívne formáty a kvalitný content marketing. V príspevku sa sústredí na to, ako by mal vyzerať dobrý text a prečo menej spravidla znamená viac.

Účastníkom konferencie neujde žiadna časť z programu vďaka spracovanému videozáznamu z podujatia. Súčasťou podujatia bude aj neformálny networking s pohárom vína po skončení oficiálneho programu. Kapacita eventu priamo v hoteli je obmedzená, preto odporúčame včasnú registráciu. Tá aktuálne prebieha na webe SME konferencie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie ekonomické

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kam na samozbery marhúľ, broskýň, levandule alebo malín
  2. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  3. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  4. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  5. Na pošte si s Fumbi kúpite kryptomeny už aj za hotovosť
  6. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  7. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  8. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  1. Kam na samozbery marhúľ, broskýň, levandule alebo malín
  2. OverenaSpolocnost.sk - novinka v oblasti účtovných auditov
  3. Nadšenie zo skúsenosti prenášajú v dm na zákazníka
  4. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  5. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  6. Kamery do auta: Čo dokážu a akú by ste si mali vybrať?
  7. Meranie rýchlosti v úsekoch už nebude pre vodičov problémom
  8. Ocenená 4K autokamera Mio má aj 2K so 60 snímkami a FHD so 120!
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí! 16 273
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 862
  3. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 12 263
  4. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 448
  5. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti 6 372
  6. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami 5 518
  7. Kam na samozbery marhúľ, broskýň, levandule alebo malín 5 501
  8. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 4 924
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Od dokončenia posledného „socialistického“ sídliska uplynuli tri dekády. Dnes myšlienka mestských štvrtí opäť ožíva a nové technológie a inovácie ponúkajú šancu vytvoriť naozaj dobré miesta pre život.


22. jún

Inteligentné mesto môže vzniknúť len spoluprácou všetkých aktérov – samosprávy, biznisu i výskumných a vzdelávacích inštitúcií. A nápady musia prichádzať zdola.


22. jún

Na SME konferencii o Smart Cities sa predstaví unikátna viedenská štvrť Aspern


20. máj

Podujatie s programom v dvoch sálach sa koná 1. júna


20. máj

Blogy SME

  1. Janka Bittó Cigániková: Takto by sme nemocnice (nie len) z plánu obnovy riešili my
  2. Jiří Ščobák: Odporúča sa zobrať dnes hypotéku? Ako myslia a čo robia banky na Slovensku?
  3. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  4. Jiří Ščobák: Rozhovor: Ako mám budovať finančnú rezervu a žiť lepší život?
  5. Jana Melišová: Ako ovplyvňujú sankcie voči Rusku svetový obchod? Sú obavy z rastu cien reálne?
  6. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  7. Jiří Ščobák: Ako získať peniaze na rozbeh startupu? Odborníci radia
  8. Tomáš Tenczer: Prečo šéfovia neznášajú home office
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 23 656
  2. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 13 688
  3. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 10 203
  4. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 9 346
  5. Post Bellum SK: Návrat mohol byť ťažší ako útek 4 874
  6. Martin Greguš: Práca za 216 eur s DPH/hod? Pozrite si závery z kontrol v mestských podnikoch. Metropolitný inštitút - za dva roky na bežné výdavky o milión EUR viac 3 150
  7. Marián Kozák: Stretnutie s mojimi spolužiakmi z vysokej školy v Nitre po 16 rokoch 3 078
  8. Martin Greguš: Ministerka Remišová s notebookom s nalepeným heslom na obrazovke...Je toto normálne? 2 984
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťZatvoriť reklamu